השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם
loading
לכל שאלה חייגו:
03-5638800

ניהול ותפעול של מתחמי משרדים

ניהול ואחזקה של מתחמי משרדים, הוא אחד התחומים היותר מורכבים שניתן להעלות על הדעת. זאת, כיון שמתחם משרדים מעניק שירותים בסיסיים, ולעיתים גם שירותים מתקדמים ליחידים, חברות ואפילו גופים עסקיים גדולים, המעדיפים להשכיר משרדים במתחם ייעודי הערוך לכך, ולא להתחיל תהליך של השכרת מבנים, עיצוב משרדים והתאמה שלהם לאופי הפעילות של העסק. עבור יחידים או עסקים קטנים, ובעיקר כאלה שהעיסוק שלהם איננו כרוך בהכרח בהחזקת מלאים ואיננו דורש אחסנה מכל סוג שהוא, הפתרון הזה הוא אידיאלי. אם להשוות את העלויות של שכירת משרד בתוך מתחם משרדים, עם הקמת משרד ואחזקה שלו באופן עצמאי, הרי ברור שהאפשרות הראשונה היא ריאלית הותר. באילו מקרים ישנה עדיפות להפעלת עסק במשרד הממוקם במתחם משרדים? מה היתרונות עבור החברה המבצעת ניהול ואחזקה של המתחם המדובר? כיצד משתלב התחום של ניהול מגדלי משרדים ותפעול מתחם משרדים בטרנד עסקי הכללי בעולם בכלל ובישראל בפרט? כל התשובות בהמשך המאמר.

עיצוב משרדים

מתחמי משרדים גדולים, חייבים לצפות מראש את הצרכים והדרישות של המשתמשים הקיימים והעתידיים בהם. עיצוב משרדים ע"י מעצב פנים, בהתאמה לדרישות ולצרכים של כלל המשתמשים במתחם, עשוי להעניק למתחם האמור יתרון גדול על פני מתחמים דומים, הממוקמים בסביבה. אדריכל הפנים יבחן את הדרישות והצרכים של לקוחות קיימים ועתידיים, ויגיש בהקדם האפשרי תוכנית לעיצוב הפנים של המתחם בכללותו ושל כל אחד מהמשרדים המצויים בו באופן פרטנו הכנת תוכנית אדריכלית איכותית והוצאה שלה מהכוח אל הפועל, תייצר מתחם משרדים פונקציונאלי, איכותי ועם הפנים לעתיד.

ניהול ואחזקה של משרד  ומתי כדאי להימנע ממנו

עבור עסק שעיקר הפעילות שלו הינה וירטואלית, ואיננה כרוכה בפעילות יצרנית כל שהיא, ניהול ואחזקה של משרד אחד, ובוודאי של כמה משרדים, הוא מטלה שרצוי להימנע ממנה ככל שניתן. עסק יצרני מחויב להחזיק מתחם שבו מתרכזת הפעילות היצרנית שלו, ויחד איתה גם הפעילות העסקית. במצב הזה, כשכבר מתקיימת נוכחות של אנשי אחזקה, הניהול והאחזקה של המשרד בהחלט אפשריים. אבל בסוג העסקים הנזכר לעיל, שבו המשרד הוא בעצם המקום שבו מתבצעת הפעילות העסקית, העברת נושא ניהול ואחזקה של המשרד לגוף אחרף תוך תשלום תמורת השירות, חוסכת למעשה את אנשי האחזקה, אנשי המחשוב, עובדי הניקיון ועוד מגוון משרות שהן הכרחיות לאחזקת המבנה והמשרדים. ניהול ותפעול מתחם משרדים הוא בהחלט עניין מקצועי, כאשר כל הצדדים נהנים מהתוצאות, הן בעלי המתחם והמנהלים שלו והן בעלי המשרדים, היכולים להתרכז בניהול העסק שלהם.

קבוצת רמות – ניהול ואחזקת מבנים, מתמחה בתחום אחזקת מבנים ומשרדים והתאמה שלהם למשתמשים הפוטנציאליים. אם יש לך עניין בשכירת משרד בתוך מתחם משרדים המעניק תמיכה מלאה להתפתחות העסק שלך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון לקראת ההצלחה.

 

מס' מדרגים: 2  ממוצע: 5